Navštívte Wellmed u ShopMania

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

» Postup pri reklamácii
Postup pri reklamácii

Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na www.wellmed.sk? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho prístroja a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.


1. krok - Nájdite si autorizované servisné stredisko vo Vašom okolí:

Zoznam servisov nájdete TU.

2. Krok - Kontakt servisného strediska

Servisné stredisko, ktoré ste práve vyhľadali, je autorizovaným partnerom výrobcu Vášho výrobku.
Zároveň je jediným subjektom, ktorý dokáže odborne posúdiť a následne odstrániť závadu.

Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?

  • daňový doklad o kúpe
  • záručný list (ak je povinný)
  • detailný popis závady

U veľkých výrobkov ako sú napr. Infrasauny je štandardom, že servisný technik sa po dohode dostaví do Vášho bydliska. U menších spotrebičov typu tlakomer, krokomer alebo zvlhčovač vzduchu je nutné výrobok doručiť na adresu servisného strediska.

3. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní.
V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku). V tomto prípade nám, prosím, originál návrhu na dobropis zašlite na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám obratom navrhne riešenie.

4. krok - Riešenie Vašej reklamácie, ak sa vo výbere nenachádza Vami požadovaná značka/výrobca

V tomto prípade uprednostňujete riešenie Vašej reklamácie prostredníctvom predajcu. Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

  1. Vyplňte formulár, kde uvediete:
    • typ výrobku
    • názov výrobku
    • číslo predajného dokladu
    • popis závady
  1. Budeme Vás bezodkladne informovať o prijatí vyplneného formulára.
  2. Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, záručným listom (ak je povinný) a dokladom o kúpe. Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.

Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienokreklamačného poriadku.

MmQ5YjI3OG